top of page

FAQ

Waar is het precies?

Beide locaties zijn bij ons huis om de hoek in Rotterdam West. De ceremonie en het proostmoment zijn in Oase. Na het proosten kan je wandelen naar de borrel en feestlocatie, op minder dan 10 minuten lopen. Dit vindt plaats in de Huidenclub.  
Gewoon de vlaggetjes volgen en je komt vanzelf uit bij de borrel!

Is er een dresscode?

Er is geen dresscode, draag waar jij je feestelijk in voelt. More is more!

Waarom is het buiten de ring van 020?

Je weet wat ze zeggen: Trouwen in Rotterdam is .....

Hebben jullie je outfits al?

Nog niet. Maar >>

Hoe komen we er?

Kom lekker op de fiets! En anders is het het handigst is om met de tram of metro naar Oase te komen. Van Oase kan je binnen 10 min naar de Huidenclub lopen. De dichtsbijzijnde metrohalte is Delfshaven en de tramhalte Schiemond (Tram 8) is precies tussen Oase en de huidenclub in. En een OV-fiets is altijd een goed idee.

Kan ik in de buurt parkeren?

Het is in de buurt overal betaald parkeren. Je kan misschien het beste parkeren bij Q-park Schiecentrale. 

Wanneer mag ik de bruidegom zoenen?

Na de ceremonie is er tijd om te feliciteren bij Oase. Met de nadrukkelijke vraag om geen rij te vormen, we hebben je gezien en komen graag naar iedereen toe! Na het proosten en feliciteren staat vanaf 17.00 de borrel klaar bij de Huidenclub, dus ga daarna vooral lekker snel naar de Huidenclub.

Waar zijn de kleffe foto's?

Nou vooruit een paar dan..

Is het binnen of buiten?

Bij beide locaties past iedereen binnen, maar hopelijk wordt het lekker weer en kunnen we op de terrassen voor de deur lekker borrelen. Bij de Huidenclub zullen de foodtrucks buiten staan. Dus neem vooral ook wat warms mee voor savonds.

Kan ik hakken aan?

We trouwen in Rotterdam, dus er is gelukkig overal asfalt. Hakken geen probleem!

Zelf foto's maken?

We willen jullie vragen om geen foto's te maken tijdens de ceremonie (er is een fotograaf). Van de rest van de dag verzamelen we graag zoveel mogelijk foto's ter aandenken. Hiervoor hebben we een app Wed box, willen jullie daar je foto's met ons delen met ID nr. MJ3HQA?

Mogen kinderen mee?

We vinden kinderen heel leuk, maar het is een feestelijke dag voor volwassenen. Dus laat de kinderen liever thuis.

Speeches en liedjes?

Er is al een heel vol programma, dus er is geen ruimte voor liedjes en speeches op de dag zelf.

Hoe laat begint het ookalweer?

Klik hier voor de uitnodiging. >>

De ceremonie begint stipt om 15.00, dus wees op tijd. De inloop is vanaf 14.30.
 

Hebben we er een beetje zin in?

JA TOG OF NIE DAN

Ik heb een andere vraag!

Je kan het beste contact opnemen met een van onze Ceremoniemeesters Anne Bell of Leonard van den Hoek. Geef hen een belletje of stuur een mail naar hierotrouwen@gmail.com

bottom of page